пʼятницю, 5 лютого 2016 р.

Ще один проект

Довго я думала, довго вагалася, але таки вирішила підписатися на проект від блогу Scrapmir і повчитися створювати блокноти.

Із блокнотами у мене не склалося. Ще зі школи. Пам"ятаю завдання на урок образотворчогог мистецтва: ми робили якийсь блокнотик і щось там треба було у ньому малювати. Так от. Якщо малювати я ще могла, то блокнотик постійно виходив кривий, із різними сторінками, ну... тепер, звісно, із плином часу я би трансформувала його у особливий творчий проект, а тоді... тоді перевела купу паперу, проплакала півночі і таки отримала заслужену четвірку. Все. Після того за блокноти не бралася.
З того часу багато всього змінилося. Я стала мудрішою, впевненішою в собі і усвідомила, що будь-яку поразку таки можна обернути в перемогу. Варто тільки дуже-дуже захотіти. Ну і мати хорошу мотивацію
Тому я спробую ще раз. Сподіваюся цього разу блокнотик вийде кращим :)

Немає коментарів:

Дописати коментар