вівторок, 2 лютого 2016 р.

,,, Альбом, тепер фото

,,, І.. задумалася. Пішла купувати шестерні й зрозуміла що ані ґранж, ані стімпанк мені не імпонують. Ну не можу себе змусити і все. Зате безмежно люблю американський стиль. Щоб весело, барвисто, картато і невимушено.А ще ну дуже-дуже мені припала до душі нова колекція від українського виробника. Хлопчача, чудова альтернатива американському паперу. Але ж альбом чоловічий? Ну і що? у 8 і 10 років мої чоловіки вже також - справжні мужчини. Спробуйте їм тільки сказати в порядному товаристві, що вони ще діти!  Тому альбом чоловічий, але для зовсім юних чоловіків :)
Але, щоб двічі не ходити, вирішила я сумістити СП і спробувати себе ще і одному, від Скрапмир
Чому? Тому що умова першого етапу: рвемо папір. І саме ця вимога наштовхнула мене на ідею. Адже хлопці - вони всі хулігани і вреднюги. Із побитими колінами, порваними джинсами (навіть сьогодні вранці середній прибіг похвалитися, що вже подер на коліні джинси), Із кишень у них вилітають самостійні роботи, котрі не встигли вчасно заховати від мами, гральні карти, ключі до машинок і різні-різні запчастини. Все це я і намагалася відобразити на своїй  сторінці. Папір рвала руками, рвала під лінійку, кальку добряче зіжмакала, отримала масу задоволення від процесу. Це, знаєте, така-собі медитація: сісти тихенько і рвати-рвати-рвати той папір, прислухаючись до тиші :) Отож, показую, сторінка у рамках СП RE-Формат:
І повністю розворот:


4 коментарі:

  1. Самый-самый мальчуковый разворот!!! Спасибо от ScrapMir

    ВідповістиВидалити
  2. Невероятно красочно и задорно!! Спасибо большое от блога ТМ "ScrapMir"!

    ВідповістиВидалити
  3. Здорово, что перезагружаешься с нами, автор сп RE-Формат и дизайнер Скрапмир!

    ВідповістиВидалити