середу, 10 лютого 2016 р.

Альбом, частина друга

Я із нетерпінням чекала продовження СП у вензелику і майже одразу сіла творити розворот. Зробила, зазнимкувала і традиційно забракло часу викласти його у блозі. У мене із тим взагалі проблеми. Бракує часу і організованості на ведення блогу :)
Отож, обов"язковою умовою цього разу стало використання написів. Ну... не так уже і погано. Повирізала собі картинки і зробила  розворот про дитячі забави із різноманітним транспортом. Хлопчиська полюбляють все що їздить-рухається-штовхається. Усілякі ролики, скейти, машинки, велосипеди, гуляйноги... Все це купується, складається, часами розбирається умілими ручками, часами жодного дня не використовується (мій старший не катається на роликах, але має їх у арсеналі, так само зі скейтом). Буває, що транспорт розганяється до захмарної (на думку обережної мами) швидкості, юний водій втрачає керування і ця штукенція з колесами влітає у перешкоду на шляху. Тоді вже колеса і запчастини розлітаються вусібіч, а мама виціловує і заліковує розбиті колінця. Знайомо? Мені дуже. Це моя історія, історія моїх маленьких водіїв. Історія, котру я спробувала викласти на папері.

Сторінка перша:


І ось так ця сторінка ще відкривається:
Сторінка друга:

Немає коментарів:

Дописати коментар