пʼятницю, 8 квітня 2016 р.

Обкладинка

Підійшов до завершення СП від вензелика і логічно, останній етап присвячено обкладинці альбому. Обов"язкових елементів цього разу не було (або це я не знайшла їх). Отож, натхнення меж не мало :)
Взяла крафтовий конверт, обрізала і обклеїла ним картон для міцності обкладинки. Далі - імпровізація. Наштампувала шестерень, заембосила їх різними пудрами, додала папір і висічки від scrapmir, чіпики від вензелика  і осьо, обкладинка готова.
На малюночку - молодий чоловік. Дуже він мені нагадує одна маленьке сонечко, котре відібрало у мене плеєр і кожного вечора медитує у навушниках замість того щоб щось почитати :) Альбом зробила саме для цього маленького сонечка, котрий, окрім плеєра, ще дуже любить розбирати всілякі механізми і розкидати дрібні детальки по підлозі. Мої ступні і коліна (коли мию підлогу) безмежно вдячні за безкоштовний масаж, але я таки воліла б аби ці детальки залишалися лише на сторінках альбомів :)
Обкладинку зробила в рамках СП "Шестерні" :

Немає коментарів:

Дописати коментар