вівторок, 5 квітня 2016 р.

Альбом

Одного разу ішла я собі із Нової пошти із "маленьким замовленням" у трьох велетенських коробках :) Сіла перепочити, поки діти гризли граніт науки, і зустріла знайому. От ця мила і привітна дівчинка перепробувала на зуб усі пудри і пасти, переглянула весь папір і... попросила листівку собі на уродини!
Негоже якось дарувати саму листівку - подумала я і сіла зробити мінік. Розмір 15х15, весь папір - Scrapmir, декор - що знайшла у своїх коробочках :)
Із папером у мене також вийшов казус :) я дуже люблю все пощупати-понюхати, тому при можливості купую вживу. Ось розклала свої запаси, зробила два розвороти і пішла докуповувати папір. Аж тут халепа! Ані тієї колекції, з якої робила, ані тої, котра би мені пасувала уже немає в наявності. Ризикнула. Купила бузкові мрії і не прогадала. Дуже-дуже мені сподобалася ця колекція. Залишилося ще півнабору, обов"язково щось із нього зроблю.
А поки, мінік:








Знимкувала зранку, бо доробляла ще півночі. Погода була трохи похмура, тому знимки без сонечка, вже які є.

Немає коментарів:

Дописати коментар