пʼятницю, 28 березня 2014 р.

Альбом для дівчинки

Давно нічого не писала. Якось настрою не було. Ні робити, ні писати, але настав час витягнути себе за вуха із депресії і повертатися до життя.
Сьогодні я з альбомом. Робився він доволі швиденько, хоч задум плекала давно. Ну але як завжди: запросили нас у гості, я собі замовила папір (із розрахунку, що десь за тижденеь мала би зробити альбом), в результаті... магазин трохи мене підвів, поїхала по папір я аж у четвер і до суботи таки зробила альбом. Не зовсім те що хотіла, бо банально забракло часу, в поспіху не все купила що хотіла (а їхати треба через півміста, відповідно дуже з дітиськами не наїздишся), ну але я задоволена результатом :) Ось так, нескромно. Ага, тільки знимкувала традиційно вже: світла забракло :)
Альбом для дівчинки маленької, тому такий рожево-зефірний трохи:

Розмір приблизно  формату А4, трохи схалявила: розібрала старий дитячий альбом (діти порвали все що могли в ньому), обклеїла тканиною готову вже обкладинку, а листки використала для основи. Основи для фото відкриваються, під ними є ще місця для знимок, але я вже просто не встигла зазнимкувати :) (ну вірніше... одна золота помічниця прибігла, почала дуже сильно допомагати, мусила згортатися бігом).
Ще в процесі маю два альбоми, сподіваюся що скоро таки їх доклею :)

Немає коментарів:

Дописати коментар