пʼятницю, 3 січня 2014 р.

З Новим роком!

Час невпинно летить, ось вже і настав новий рік. Сподіваємося, він принесе радість і таки сповнить найпотаємніші мрії кожного.
Я не люблю чомусь цього свята (із маленької люблю спати вночі :)). Все очікую на Різдво, на веселі коляди і смачнющу кутю.
Навіть святковий декор у мене ще в процесі доробляння, бо свята таки ще попереду. Ось і листівки цього року вирішила таки дотримати максимально до Різдва (сусіди і родичі ще не одаровані :)), але свята є свята, готуємося ми заздалегідь і в мене вже назбиралося кілька робіт щоб показати тут.
Отже, розпочну серією листівок, котрі робила в рамках проекту "Невидимі діти":

Ідею для цих двох підгледіла у блозі Яни Смакули, трохи побавилася із пудрою та акварельними олівцями.
Наступні листівочки просто зліфтила у Агнешки. Якось записалася на проект, потім розпочалися сумнозвісні події в державі і настрою  творити не було, тому працювала в режимі "руки роблять, а вуха слухають новини" :)



Листівочки практично однакові, але так мені сподобалися, що згодом зробила ще кілька схожих із зірочками, вирішили ми з хлопцями просто вкинути їх сусідам у поштові скриньки.
Анонімно :) не всім сусідам, звісно, 36 листівочок я не подужаю, але тим людям, з котрими спілкуюся, зроблю приємно.

Немає коментарів:

Дописати коментар