пʼятницю, 19 липня 2013 р.

Дитяче

Знайшла вільну хвилинку і хочу швиденько показати нові листівочки. Бо часу катастрофічно бракує, навіть ніч стала надзвичайно короткою... Поспішаємо жити і нічого не встигаємо, шалених темпів набрали і не можемо вже зупинитися. Каже моя мама, що, мабуть, планета почала швидше крутитися бо їй вже також бракує доби на повноцінне життя.
Ну але я не про життя, я ж про скрап :)
Отож, листівочки дитячі, для двійні. Хлопчача склалася дуже швидко, практично на одному подихові, а от дівчача... Ну люблю ж ускладнити собі життя: вирішила зробити листівочку для дівчинки із "хлопчачого" паперу. Так-так, навіть папір в клітинку вирвала із Петрикового блокнотика. Дуже мені подобається Echo Park All About a Boy (хоч в роботах використала також хлопчачий папір ММЕ), дівчачий вже не такий красивий чомусь.
В написі буква "Y" не просто так трохи сповзла, то така задумка :)
І дівчача:
Всередині кожної листівочки є конвертик для грошей (бо даруватимемо гроші, ніц мудрішого не придумали :)). Сподіваюся дітям сподобається.

2 коментарі:

  1. Наталю, такі чудові, яскраві, веселі листівочки!! Впевнена, діткам сподобались:) А мені найбільше клякси сподобались - такі веселі)))

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Ірусю, мої малі довго заглядали нащо то мама папір псує :) А листівки сподобалися... бабусі іменинників :) Ходила всім показувала.

    ВідповістиВидалити