суботу, 8 червня 2013 р.

Літня колекція 2013

Я нарешті поновила обкладинку для паспорта. Ще рік тому я  нашвидкуруч заскрапила стареньку дермантинову обкладинку із надією, що ось сяду завтра і все красиво перероблю. Навіть купила собі прозору обгорточку, але виявилося що вона трішки затісна і я успішно її порвала ще в процесі приміряння на паспорт. Ну нарешті моя стара обгорточка не витримала знущань, почала рватися і я вже мусила таки сісти і зробити нову.

Ось вона, літня колекція 2013 :) 

Різний папір, різні прикраси, ґудзички повизбирувала після Дарусиних натхненних забав із моїми матеріалами, пройшлася трохи гелевою ручкою. Не знаю чи надовго вистарчить тих об'ємних елементів, але робила для себе, тому буде нагода поміняти вбрання на зимове :).

2 коментарі:

  1. Наталю, дуже-дуже класна обкладинка!! Нехай файно носиться:)

    ВідповістиВидалити
  2. Клас! Наталю, люблю твої яскраві роботи! Вони такі позитивні!

    ВідповістиВидалити