середу, 17 квітня 2013 р.

Естафета :)

Ну от, дійшла до мене черга відповідати на запитання від Іриночки,

 а запитання наступні:
1. Де ви зараз скрапите? Чи вже маєте ідеї по вдосконаленню свого чарівного куточка і коли плануєте втілити їх у життя?

2. Звідкіля і в який час доби в гості до вас приходить Муза? І чим вона надихає?

3. Що найбільше ви любите і вмієте робити настільки, що б запросто провели живий  МК? А може ви вже його проводили, хоча б для однієї людини?
Отже, 1. Спеціально для скрапу я замовляла собі столик у кімнату, але на столику поселився дуже швидко компутер і тепер моє місце виглядає так:

 Місця для скрапу обмаль, доводиться забирати клавіатуру і розкидати по дивану всі скрапзапаси :) Дуже мені подобається дитячий стіл, місця багато, сонечко світить у вікно,  але доводиться бігати між кімнатами (мушу ховати всі матеріали, бо інакше діти швиденько все привласнюють), дитячий стіл виглядає так:
Щодо вдосконалення,  я вже сплю і бачу свій великий стіл біля сонячного вікна, із купою шухлядок... ех, мрії колись обов'язково збудуться :)

2. Муза приходить переважно вночі :) Серйозно, інколи навіть вночі прокидаюся і сідаю щось робити. Все мабуть через те, що вдень у нас дуже гамірно, муза боїться шуму :)

3. Мені ще трохи лячно проводити майстеркласи, хоча дуже подобається працювати із дітьми. Наразі під моїм пильним наглядом вчаться скрапу троє Зайців, маю ідеї щодо розширення аудиторії, сподіваюся скоро втілити їх у життя.

Ну і на завершення, проілюструю останнє запитання роботами моїх діток.
 Я тільки вирізала основи (бо малим було ліньки :)), решта все діти робили самі під маминим керівництвом, найбльше вони полюбляють діроколити, що, мабуть, помітно у роботах :)
Дмитрикові (5, 5 років) допомогла зробити ще мереживо:

Петрик (майже 8 років) дуже поспішав дивитися мультики, тому писанка простенька:

Даруся (2р, 6 місяців) надзвичайно захопливо створювала писанку, я тільки причепила бантик із ниточки, решта вона зробила сама (особливо ретельно підбирала квіточки):



І свою естафету я би хотіла передати:
ОленціАльбіні та Валентині
А питання мої будуть такими:
1. Чим є для вас скрап? Яке місце він посідає у вашому житті?
2. Які техніки подобаються найбільше?
3. Без яких інструментів не зможете працювати і чи є такі, котрі просто лежать без діла:?


1 коментар:

  1. Наталю, дуже дякую за захоплюючу розповідь - я зачиталась!! А які писаночки неймовірні - можна лягати спати у чудовому настрої!:)
    Бажаю багато-багато задоволення в творчості і здійснення мрій та планів!!

    ВідповістиВидалити