пʼятницю, 14 грудня 2012 р.

Блокнотики

Захотілося мені зробити презентики для дівчаток, була нагода (їздили до кумів, у котрих 4 доньки), але часу особливо не було. Тому своє потаємне бажання таки зробити блокнотик з нуля довелося відкласти. А наразі взяла готові клейкі блоки і просто зробила до них обкладинки. Вийшли у мене ось такі штуки





Серединка, із тисненням під шкіру
і зворот, маю лише одне фото, бо оформила однаково всі блокнотики і не було що знимкувати дуже :)




Найсмішніше, що я показала чоловікові і він сказав, що нема що вибирати, бо всі блокнотики однакові. Угу, зовсім однакові, навіть колекції паперу різні використала, ну але що тут дивуватися. Я трохи подулася, але дівчатка тішилися із презентиків і це мабуть головне. А чоловік... Більше не показуватиму йому більше однієї роботи за один раз :)






2 коментарі:

  1. Ой, дівчатка люблять всікі такі записнички! Я теж ніяк не наважусь зробити блокнот з нуля. А в мене муж каже, як Воронін (був один час, що ми дивились) - Супер-Пупер!

    ВідповістиВидалити
  2. Моєму теж тепер все супер, бо дістав трохи на горіхи :)

    ВідповістиВидалити