неділю, 28 жовтня 2012 р.

робми/шестикутники

Постійно забуваю похвалитися, що мою жовту листівочку відзначила на у блозі Зробисама, відповідно запросили мене дизайнити для одного із завдань. Випало мені сторити листівочку із ромбами\шестикутниками\трикутниками.
Отже, листівку зробила для брата. Він у нас тільки почав сімейне життя, вдарився з головою у роботу,  тому напис підібрала відповідний до братового настрою. Вже від "слогану" крутилася основна задумка листівочки. Шестикутники взяла із колекції паперу Echo Park, дуже мені подобається їх папір: насичений, цікавий і я би сказала універсальний.
Ось така листівка у мене вийшла:



 Зворот:
І серединка:





2 коментарі:

  1. Листівочка просто суперова! Дуже позитивна і світла. Наталю, навчи мене робити той вертльотік.

    ВідповістиВидалити
  2. То дуже просто, але словами мені важко пояснити :) Спробую якось зазнимкувати процес

    ВідповістиВидалити