неділю, 23 вересня 2012 р.

Весілля, весілля

Ідею листівочки я підгледіла в нетрях і так вона припала мені до душі, що я зо два тижні виношувала ідею.  Плаття для нареченої "шила" весь вечір, чоловік навіть жартував, що купить швейну машинку, щоб простіше було шити іграшкові плаття :)
Отже, спочатку я видрукувала силует молодої пари, потім малювала наречену рідкими перлинами (дрібнесенькі деталі домальовувала гелевою ручкою), потім взялася за плаття, вечір потратила на кріплення стрічки (атласної не було, довелося крутити стрічку шеббі), на поясі закріпила "спідничку" цвяшком із перлинкою, також приклеїла перли на фату (старі запаси фатину, ще з часів братового весілля). Рамочка - то окрема історія. Її я також припасовувала довго і нудно, в результаті просто помалювала гофрокартон білою фарбою.
Основа листівки - чудовий тільдопапі, ну а прикраси - стрічка шеббі, квіточки, дірокольний метелик і цвяшок із камінчиком всередині.
Сьогодні листівочку брат із дружиною їдуть дарувати, а мені взамін залишають на всю ніч солодкого 11 місячного цицькованого племінника.

Немає коментарів:

Дописати коментар